* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Studia – jakie wybrać i jak wybrać?2009-05-12 12:16:52Czas tegorocznych matur powoli zaczyna odchodzić w zapomnienie. Pisemna część została już przegadana przez uczniów, rodziców i nauczycieli, a część ustna także niedługo zostanie schowana w jedną z szufladek naszej pamięci. |
|
Zdrowych pogodnych Świąt Wielkanocnych2009-04-08 13:42:58Zdrowych pogodnych Świąt Wielkanocnych Radosnego, wiosennego nastroju, |
|
18-20.06.2008r. - Cieniawa, O.R.W. "Cieniawa"2008-06-13 12:24:4718-20.06.2008r. - Cieniawa, O.R.W. "Cieniawa" Do udziału zapraszamy: - przedstawicieli działów szkoleniowych w przedsiębiorstwach- przedstawicieli instytucji szkoleniowych- przedstawicieli działów personalnych- przedstawicieli instytucji rynku pracy Szkolenie ma na celu zwiększenie wiedzy uczestników na temat możliwości dostosowania oferty szkoleniowej do potrzeb specyficznej grupy odbiorców jakimi są osoby, które w związku z faktem sprawowania opieki nad dzieckiem/dziećmi utraciły pracę lub mają trudności w jej znalezieniu. |
|
Kreowanie wizerunku firmy – strategie marketingowe2008-04-08 13:35:19Kiepski wizerunek szkodzi każdej firmie. Jeżeli nie troszczysz się o wizerunek firmy, szybko przekonasz się, że klienci nie troszczą się o Ciebie! |
|
Umowa lojalnościowa szkoleniowa2009-06-08 15:46:30Wykwalifikowana kadra pracownicza wpływa nie tylko na poprawę wizerunku, efektywność firmy.. Zanim jednak pracownika zostanie skierowany na szkolenie lub studia, warto zwróć uwagę na jedną, istotną kwestię, aby nie dopuścić do straty, jaka powstałaby w przypadku zdarzenia w którym pracownik po poniesionych kosztach dokształcania znajdzie lepszą ofertę i odejdzie z firmy. |
Kursy procesy biznesowe Biurowe obsługa klienta Gorzów Wlkp, Podlaskie
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.